Friday, February 5, 2010

PM anjur jamuan teh khas buat rakan online 13 Mac ini

05/02/2010 7:49pm


KUALA LUMPUR 5 Feb. – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan menganjurkan jamuan teh khas buat rakan-rakan online di kediamannya di Putrajaya pada hari Sabtu, 13 Mac ini.

Beliau berkata, jamuan yang dijadualkan bermula pukul 4 petang itu bertujuan membolehkannya berinteraksi dengan cara yang lebih langsung dengan peminat dan rakan online beliau.

"Sebagaimana yang telah disentuh dalam blog-blog saya yang terdahulu dan dalam beberapa wawancara, saya begitu gembira dengan kadar interaksi online yang telah dicapai bersama dengan orang ramai melalui blog peribadi saya di 1Malaysia.com.my serta Facebook dan Twitter.

"Saya begitu kagum dengan tahap penglibatan online yang kita alami setakat ini dan ingin meneruskan dialog 1Malaysia kita.

“Sesungguhnya saya tergerak hati untuk berinteraksi dengan cara yang lebih langsung dengan peminat dan rakan online saya,” katanya yang dipetik dari laman blog beliau www.1Malaysia.com.my hari ini.

Najib berkata, walaupun penyertaan untuk acara itu adalah terhad, tetapi beliau menginginkan majlis tersebut menjadi acara pembuka bagi kelangsungan sesi-sesi seterusnya. – Bernama

No comments:

Post a Comment